Föreningsinformation - årsmöte och medlemsavgift 2023

Publicerad 25/02/2023 av Mikael Take
Den 12 mars kl 18:00 är alla medlemmar välkomna till årsmötet i Tyrstugan. Medlemsavgiften för 2023 kommer att debiteras ut först efter 7 mars!!

Mer information om årsmötet hittar du på vår hemsida här

Medlemsavgiften för 2023 dröjer på grund av ett fel i Idrottonline. Enligt supporten ska problemet lösas i en uppdatering som är planerad till 7 mars. Vi kommer att skicka ut avgiften så snart uppdateringen är genomförd. På grund av problemen så har styrelsen har beslutat senarelägga sista betaldatum till 31 mars.

Nu startar GTS på tisdagar!

06/03/2023

Träningsgruppen GTS är till för dig som kan lite orientering och vill ta nästa steg. Namnet GTS står för "Grön Till Svart", vilket är ytterligheterna i orienteringens svårighetsnivåer. Oavsett din nuvarande nivå kan du ta ett steg till.

Ol för daglediga i Skattkärr

20/02/2023

Skattkärrs SOK ordnar Ol för daglediga i samarbete med OK Tyr tisdagens den 28/2. Träningen är vid SSOK-stugan i Skattkärr. Efteråt finns möjligheter till lunch. Anmälan och lunchbokning i Eventor senast söndag kväll.