Hoppa till huvudinnehåll
Vi vill framföra ett stort tack till alla som ställde upp som arrangörer under Tyrs SM-arrangemang, som var en del av SM-veckan.

Nu har vi i OK Tyr genomfört tre väldigt olika SM-arrangemang inom de senaste 13 månaderna. Och däribland, enligt vår mening, den svåraste tävlingsformen att arrangera, nämligen en tv-sänd knockoutsprint i innerstan!
Vi är extremt stolta över engagemanget och det fantastiska sätt som tävlingarna har genomförts på. All återkoppling vi fått till oss är mycket positiv, däribland från SOFT:s ordförande Anders Sahlén och SVT:s ledning.
Vi har återigen visat att OK Tyr är en av landets bästa arrangörsföreningar och det är tack vare alla er som bidrog till arrangemanget!

Tom och Tone Hollowell,
tävlingsledare för knockoutsprinten och sprintstafetten

Våra Partners

Tillsammans med våra partners skapar vi möjligheter för orientering och cykling i Värmland